Οι αγορές μέσω internet στην ΕΕ συνέχισαν να αυξάνονται το 2024, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα για τη χρήση της τεχνολογίας πληροφοριών-επικοινωνιών (ICT) από νοικοκυριά της Eurostat.
Το 2024, το 77% των χρηστών internet είχαν αγοράσει ή παραγγείλει προϊόντα ή υπηρεσίες το προηγούμενο 12μηνο, ενώ μία δεκαετία πριν (το 2014) το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 59%, σημειώθηκε δηλαδή μία αύξηση 17 μονάδων βάσης.
Στην Ελλάδα, ο αριθμός των χρηστών internet που έκαναν online shopping σχεδόν διπλασιάστηκε από το 2014 και έφτασε πέρυσι το 75%.
Τα υψηλότερα ποσοστά online shopping καταγράφηκαν στην Ιρλανδία (96%), την Ολλανδία (94%) και τη Δανία (91%), ενώ τα χαμηλότερα είχαν η Βουλγαρία (57%), η Ιταλία και η Ρουμανία (60%).

Τα ρούχα πρώτα στις online αγορές
Τα πιο συχνά αγοραζόμενα προϊόντα μέσω διαδικτύου το 2024 ήταν ρούχα (περιλαμβανομένης της αθλητικής ένδυσης), παπούτσια και αξεσουάρ, με το 45% των πολιτών να έχουν κάνει τέτοιες αγορές τους προηγούμενους 3 μήνες.
Ακολουθούσαν οι παραγγελίες φαγητού από εστιατόρια, αλυσίδες fast food και υπηρεσίες κέτερινγκ (21%), τα αρώματα και προϊόντα ευεξίας (20%) και έπιπλα και αξεσουάρ σπιτιού ή είδη για κήπους (19%).
Κατόπιν ήταν οι αγορές αθλητικού εξοπλισμού, βιβλία, περιοδικά, εφημερίδες και συμπληρώματα υγείας, όπως βιταμίνες (με 16% το καθένα).
