Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
16.6 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Έρευνα ΣΕΒ: Οι ψηφιακές τεχνολογίες αλλάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά

Πρέπει να διαβάσετε

Η υψηλή ποιότητα της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών, αποδεικνύεται άμεσα συνδεδεμένη με την επιτυχία της επιχείρησης, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε μέσα από τον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA,  ο Σύμβουλος του Τομέα Ενημέρωσης του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, Γιάννης Μητσός. 

Τα ευρήματα της νέας μελέτης του Παρατηρητηρίου Ψηφιακού Μετασχηματισμού του ΣΕΒ επιβεβαιώνουν ότι μαζί με τις ψηφιακές τεχνολογίες, αλλάζει και η καταναλωτική συμπεριφορά.

«Με τη μεγάλη και ταχεία ψηφιοποίηση, αλλάζουν και τα καταναλωτικά πρότυπα. Εκεί που το πιο βασικό στοιχεία αφορούσε το προϊόν, τώρα αφορά στην εμπειρία του πελάτη, δηλαδή πόσο γρήγορα θα λάβει το προϊόν, πως θα το πληρώσει κ.α.», ανέφερε ο κ. Μητσός.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 86% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει τιμή έως και 25% παραπάνω αν η συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης είναι εξατομικευμένη και θετική.

«Η έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι δεδομένη, και άπαξ και μπεις σε αυτό, δε μπορείς να κινηθείς σε τοπικό επίπεδο. Ακόμα και ένα μικρό μαγαζί, αν έχει πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, τότε η αγορά του έχει διευρυνθεί πάρα πολύ. Τους αφορά όλους αυτό», πρόσθεσε ο κ. Μητσός.

Οι επιχειρήσεις που προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία πελάτη απολαμβάνουν σημαντικά οφέλη, μεταξύ των οποίων είναι η αύξηση των εσόδων 6,5 φορές υψηλότερη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, μεγαλύτερη προβολή, μεγαλύτερη διατήρηση πελατολογίου και μείωση έως και 33% του κόστους εξυπηρέτησης.

«Το σημαντικό είναι οι επιχειρήσεις να μπορέσουν να εξελίξουν την ηλεκτρονική τους παρουσία και να μπορούν να διαφημιστούν και να βγάλουν παραέξω τις υπηρεσίες τους», τόνισε ο κ. Μητσός, ενώ πρόσθεσε ότι «το πιο σημαντικό είναι να γίνεται με φερέγγυο τρόπο, για να μην έχει τα αντίθετα αποτελέσματα».

 

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα