Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου, 2024
18.8 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Εκλογές στο Επιμελητήριο Ηρακλείου: Οι 15 προτάσεις από το «Επιμελητηριακό Άλμα» και τον υποψήφιο πρόεδρο Μανώλη Κουμαντάκη

Πρέπει να διαβάσετε

Στην επίσημη πρώτη παρουσίαση της υποψηφιότητας του στα τοπικά ΜΜΕ, ενόψει των εκλογών για την ανάδειξη της νέας διοίκησης  στο Επιμελητήριο Ηρακλείου πρόχωρησε ο Μανώλης Κουμαντάκης στην αίθουσα του Επιμελητηρίου.

Ο Μανώλης Κουμαντάκης ως επικεφαλής του συνδιασμού ΕΠΙΜΕΛΗΤΡΙΑΚΟ ΑΛΜΑ έθεσε τους βασικούς άξονες του προγράμματος του,  ασκώντας και κριτική στις παραλήψεις και τα λάθη της απερχόμενης διοίκησης του κ. Αλιφιεράκη.

Ο ίδιος μεταξύ άλλων στάθηκε στην αξιοποίηση των ανθρωπίνων πόρων,στην εποχή της ψηφιοποίησης του φορέα, στην εξωστρέφεια,  στον απαραίτητο απολογισμό του προέδρου ανά τακτά χρονικά διαστήματα, την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και την δημιουργία και  ενεργοποίηση μιας εργαλειοθήκης απέναντι στις προκλήσεις, στην διεκδίκηση προγραμμάτων και την ανταλλαγή εμπειριών με αντίστοιχους φορείς του εξωτερικού.

Ο Μανώλης Κουμαντάκης εμφανίστηκε αισιόδοξος για την έκβαση του αγώνα, που ο ίδιος και οι συνεργάτες του έχουν μπροστά.

Κάλεσε παράλληλα τα μέλη να συμμετάσχουν μαζικά  στις εκλογές αν πραγματικά επιθυμούν την αλλαγή αφενός σε ότι μέχρι σήμερα  τους απογοήτευσε από τον φορέα, αφετέρου σε ότι τους ενώνει και τους εμπνέει για το αύριο.

Το όραμα άλλωστε του επικεφαλής είναι να γίνει ξανά το επιμελητήριο ο “ναός” του Κρητικού Επιχειρείν ζώντας ξανά μέρες δόξας  του παρελθόντος, αναζητώντας την χαμένη του αίγλη όπως ο ίδιος την έζησε και την υπηρέτησε την εποχή που συμμετείχε στον φορέα, με σημαντικούς συντοπίτες μας λαμπρούς επιχειρηματίες (τους οποίους χαρακτηριστικά κατ ονόμασε).

ΟΙ 15 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ «ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΑΛΜΑ» ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΥΜΑΝΤΑΚΗ

1. Σ ένα σύγχρονο επιμελητηριακό θεσμό,η  αξιοποίηση και το οργανόγραμμα του στελεχιακού δυναμικού του φορέα είναι βασική  προτεραιότητα όπως και η Ενίσχυση της Ψηφιακής Παρουσίας και Υποδομών.

Σήμερα αυτό που νιώθει το μικρομεσαίο μέλος της επιμελητηριακής κοινότητας είναι μια υπηρεσία απομονωμένη από τις πραγματικές  ανάγκες της αγοράς.

Πρωταρχικός σκοπός για την νέα διοίκηση αποτελεί η αναβάθμιση της παρεχόμενης υπηρεσίας προς τα μέλη και την συμμετοχή,  στην δημιουργία πολιτικών οικονομικών και δράσεων.

Η ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας και των υποδομών του επιμελητηρίου είναι καίριας σημασίας και μονόδρομος για την υποστήριξη  των μελών μας και την προώθηση των υπηρεσιών αυτού.

Οι Στρατηγικές και βέλτιστες πρακτικές που μπορούν να εφαρμοστούν είναι:

• Αναβάθμιση της Ιστοσελίδας με Διαδραστικές Εφαρμογές

• Η αναβάθμιση της ιστοσελίδας με διαδραστικές εφαρμογές μπορεί να προσφέρει βελτιωμένη εμπειρία στους χρήστες και να υποστηρί ζει την πιο ενεργή συμμετοχή των μελών.

• Εκσυγχρονισμός περιεχομένου.

• Προσθήκη διαδραστικών εργαλείων

Με Εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης όπως:

• Προσωποποιημένο Ταμπλό για Μέλη.

• Δημιουργία Προφίλ Επιχειρήσεων.

• Διαδραστικές Εκδηλώσεις και Σεμινάρια.

• Διαδραστικός Χάρτης Επιχειρήσεων.

• Ψηφιοποίηση των Υπηρεσιών.

Για παράδειγμα:

• Ηλεκτρονική Διαχείριση Δικαιολογητικών.

• Ενσωμάτωση ψηφιακής υπογραφής

• Ηλεκτρονικές πληρωμές.

• Online Κέντρο Υποστήριξης.

Η ανασύσταση του στελεχιακού δυναμικού και ο συγχρονισμός στην ψηφιακή εποχή,μπορεί να προσφέρει μια πραγματική  “χείρα βοηθείας” σε όσους πραγματικά την έχουν ανάγκη,όπως ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει καταγραφεί.

Ξεκινάμε λοιπόν από τα του οίκου μας για τα μέλη μας.

2. Αλλαγή τακτικής στην μορφή εξωστρέφειας του φορέα και της καθημερινής

επικοινωνίας με τα μέλη και Προβολή Τοπικών Προϊόντων

Με μια σύγχρονη εργαλειοθήκη αναδομούμε και ξαναχτιζουμε το προφίλ του Επιμελητηρίου καθώς αυτό τα τελευταία χρόνια δείχνει στάσι μο,αναποτελεσματικό και ανίκανο να ακολουθήσει τα δεδομένα της εποχής.

Είναι άλλωστε γνωστό ότι η εξωστρέφεια αποτελεί ένα από τους βασικούς πυλώνες για την εξέλιξη του θεσμού, προσαρμοσμένο στις απαι τήσεις της σύγχρονης εποχής και στις μεγάλες προκλήσεις.

Δημιουργούμε παράλληλα τμήμα  Δικτύων Συνεργασίας

Η δικτύωση μεταξύ τοπικών προϊόντων, μέσω του επιμελητηρίου, μπορεί να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά των τοπικών επιχειρήσεων και να ενισχύσει την τοπική οικονομία.

Η δράση αυτή περιλαμβάνει:

Δημιουργία clusters.

Συνεργασίες B2B (Business to Business).

Συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Η προβολή των τοπικών προϊόντων είναι καίριας σημασίας για την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, τη στήριξη των παραγωγών και την  προώθηση της τοπικής κουλτούρας. Ένα εμπορικό επιμελητήριο μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην προώθηση των τοπικών προϊόντων  μέσω στρατηγικών μάρκετινγκ, συνεργασιών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Απαιτούμενες ενέργειες επίτευξης του ανωτέρω στόχου:

• Προώθηση μέσω διαδικτύου.

• Συμμετοχή σε εκθέσεις και φεστιβάλ.

• Καμπάνιες ευαισθητοποίησης.

• Η στήριξη και η προβολή των τοπικών προϊόντων, μέσα από αυτές τις στοχευμένες δράσεις, μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της  oικονομικής ανάπτυξης και στην αύξηση της απασχόλησης σε τοπικό-περιφερειακό επίπεδο.

• Ανάπτυξη Καινοτόμων Πρωτοβουλίων

• Η ανάπτυξη καινοτόμων πρωτοβουλιών του επιμελητηρίου μπορεί να συμβάλλει στη στήριξη των τοπικών προϊόντων, στην ενίσχυση της  ανταγωνιστικότητας και στη δημιουργία ενός ευνοϊκού περιβάλλοντος για την επιχείρηση.

Συνεργασία με Πανεπιστήμια και Τεχνολογικά Κέντρα.

Η συνεργασία με πανεπιστήμια και τεχνολογικά κέντρα είναι ζωτικής σημασίας για την προώθηση της καινοτομίας και την ανάπτυξη νέων  τεχνολογιών όπως:

• Διοργάνωση Σεμιναρίων και Εργαστήρια

• Πρακτική Άσκηση Φοιτητών

• Συμμετοχή σε Κοινές Ερευνητικές δράσεις

• Η ενίσχυση των startups είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη και την καινοτομία. Τα εμπορικά επιμελητήρια μπορούν να διαδραματίσουν έναν  κομβικό ρόλο στη στήριξη των νεοφυών προϊόντων, βοηθώντας στην ανάπτυξή τους και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους. Όπως:

• Δημιουργία και Υποστήριξη Επιχειρηματικών Θερμοκοιτίδων και Επιταχυντών

• Δικτύωση με Επενδυτές

• Βελτίωση Εξυπηρέτησης των Μελών

Η βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση των μελών του επιμελητηρίου είναι κρίσιμη για τη διατήρηση και την ικανοποίηση μελών του, καθώς και  για τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας που προσφέρει το επιμελητήριο σε επίπεδο καθημερινών αναγκών. Προσωπική Υποστήριξη: Η προσωπική υποστήριξη είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των μελών ενός εμπορικού  επιμελητηρίου. Αυτή η προσέγγιση βοηθά στη δημιουργία ενός ισχυρού δεσμού μεταξύ του επιμελητηρίου και των μελών του, ενισχύει την  ικανοποίηση και προάγει την εμπιστοσύνη. Συντελεστές που θα συμβάλλουν προς αυτήν την κατεύθυνση είναι: • Προσωποποιημένες Υπηρεσίες

• Συχνή Επικοινωνία

• Προγράμματα Mentoring

• Αξιολόγηση και Ανατροφοδότηση

3. Επαναπροσέγγιση των εκπροσώπων του οικονομικού περιβάλλοντος της χώρας.

Οι μικροπολιτικές προσεγγίσεις που καταγράφονται διαχρονικά, αλλά και ειδικά τα τελευταία 13 χρόνια από την επερχόμενη διοίκηση δεν  έχουν φέρει αποτελέσματα στην πράξη.

Αποτέλεσμα που επίσης είναι εύκολα ορατό.

Τούτο συνεπάγεται, οι σημερινοί εκπρόσωποι του οικονομικού περιβάλλοντος της χώρας μας,να αγνοούν την ύπαρξη του φορέα και της  δυναμικής που αυτός μπορεί να αναπτύξει.

Η δημιουργία νέων δομών στις σχέσεις σε συνάρτηση με την εξωστρεφή τακτική της διοίκησης μπορεί να αλλάξει άρδην την σημερινή  κατάσταση.

4. Επαναδιαπραγμάτευση του μεταφορικού ισοδύναμου στην πράξη για την Κρήτη.

Κούρασαν τα λόγια και οι υποσχέσεις.

Το μεταφορικό ισοδύναμο αποτελεί δυστυχώς σύμβολο μιας ακάλυπτης επιταγής της σημερινής διοίκησης, κάτι που η τοπική αγορά  γνωρίζει πολύ καλά.

Μπαράζ από χαμένες ευκαιρίες,υποσχέσεις, λόγια ανυπόστατα δεν έφεραν κανένα πραγματικό αποτέλεσμα. Γυρίζουμε σελίδα στον τρόπο διεκδίκησης από την κεντρική κυβέρνηση.

5. Στρατηγικός σχεδιασμός βάση μελέτης για την συμμετοχή του φορέα σε εκθέσεις

και μεγάλα forum του εξωτερικού.

Με νέες Επαφές,σωστή  ανάλυση πληροφοριών, καταγραφή των αναγκών και μελέτη των

πληροφοριών, φέρνουμε άμεσα νέες μελέτες.

Η αίσθηση που δόθηκε τα τελευταία χρόνια είναι ότι ο φορέας έχει ανάγκη από ένα νέο τρόπο προσέγγισης και λειτουργίας και σε αυτόν τον τομέα.

Δεσμευόμαστε να είναι από τις πρώτες μας προτεραιότητες.

Προχωρούμε ταυτόχρονα στη  Δημιουργία Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας

Αυτό το βήμα στοχεύει στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και στη στήριξη νέων επιχειρήσεων μέσω των εξής ενεργειών: -Με Επιμορφωτικά σεμινάρια.

-Με Χρηματοδοτικά εργαλεία.

-Με Συμβουλευτική και mentoring.

6. Ανάπτυξη συνεργασιών με φορείς του εξωτερικού για την απόκτηση εμπειρίας

ευρωπαϊκού σχεδιασμού και αξιοποίησης προγραμμάτων.

Με άξονα το δεδομένο ότι οι εξελίξεις έρχονται από την ΕΕ, και σημαντικές προτάσεις μπορούν να προκύψουν από ισχυρές χώρες μέσα από την κοινότητα,η νέα διοίκηση οφείλει να καταρτίσει ένα ακόμα πλάνο και σε αυτό το επίπεδο.

Άλλωστε σήμερα αν ένας φορέας είναι αποκομμένος από τις ευρωπαϊκές εξελίξεις είναι καταδικασμένος να αντιμετωπίζει εμπόδια, χαμη λές ταχύτητες και θλιβερές επιδόσεις.

Η πυξίδα δείχνει τις λύσεις που μπορούν να αναζητηθούν εκτός των Ελληνικών συνόρων.

Διεθνείς Συνεργασίες: Οι διεθνείς συνεργασίες είναι καθοριστικής σημασίας για το επιμελητήριο, καθώς προσφέρουν ανάπτυξη,  ενίσχυση των εξαγωγών και ανταγωνιστικότητα των τοπικών προϊόντων, μέσω:

Δημιουργία Δικτύων Συνεργασίας με Ξένα Επιμελητήρια.

Διοργάνωση Διεθνών Συνεδρίων.

Δημιουργία Προγραμμάτων Ανταλλαγής Επαγγελματιών.

Διοργάνωση Επιχειρηματικών Αποστολών: Η οργάνωση επιχειρηματικών αποστολών από εμπορικά επιμελητήρια είναι μια στρατηγική  ενέργεια που μπορεί να υποστηρίξει τη διεθνή παρουσία των τοπικών εταιρειών και να δημιουργήσει μεγάλες συνεργασίες και εξαγωγές.  Το επιμελητήριο μπορεί να συμβάλει με τους εξής τρόπους:

• Σχεδιασμός και Οργάνωση Επιχειρηματικών Αποστολών.

• Συνεργασίες με Τοπικούς Φορείς στο εξωτερικό.

Παράλληλα φέρνουμε την Επιτάχυνση Διαδικασιών:

Η επιτάχυνση των διαδικασιών του επιμελητηρίου είναι κρίσιμη για τη βελτίωση των υπηρεσιών των μελών και την αποτελεσματικότητα των  υπηρεσιών που προσφέρονται, μέσω των ακόλουθων ενεργειών:

• Εκπαίδευση Προσωπικού

• Ψηφιοποίηση Εγγράφων

• Δημιουργία Προτύπων

• Εξατομικευμένη Υποστήριξη

• Εκπαίδευση και Ανάπτυξη Δεξιοτήτων

Η εκπαίδευση και η ανάπτυξη δεξιοτήτων είναι κρίσιμες για την ενίσχυση της ικανότητας των μελών ενός εμπορικού επιμελητηρίου να ανταγωνίζονται και να εξελίσσονται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον. Αυτό δύναται να επιτευχθεί μέσω: Οργάνωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων: Οι οργανώσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων είναι ένα σημαντικό βήμα για την ενίσχυση των  δεξιοτήτων των μελών του επιμελητηρίου και την υποστήριξη της επιχειρηματικής τους ανάπτυξης.

7. Καινοτομούμε και θεσπίζουμε ανοιχτές συνελεύσεις για τον καθορισμό των πολιτικών που έχει ανάγκη το τοπικό οικονομικό και επιχειρηματικό κύκλωμα με την συμμετοχή όλων των μελών.

Το επιμελητήριο οφείλει να ανοίξει ξανά τις πόρτες και την “αγκαλιά” του σε όλους.

Να αφουγκραστούμε επιτέλους τις πραγματικές ανάγκες και τις απαιτήσεις των καιρών που ταυτίζονται με τις αγωνίες και την στοχοθεσία  των μελών μας.

8. Ως φυσική συνέχεια των παραπάνω, η υλοποίηση δράσεων για τις τοπικές επιχειρήσεις που θα αποδεικνύουν στην πράξη το ανοιχτό  Επιμελητήριο και όχι την συνέχεια ενός κλειστού club αποκλειστικά για φίλους και ημέτερους της Διοίκησης αποτελεί κύρια δέσμευση της  επιμελητηριακής μας πρότασης.

9. Δημόσια λογοδοσία του προέδρου κάθε τέλος έτους για τα πεπραγμένα και τον στρατηγικό σχεδιασμό της επόμενης χρονιάς. Για τον συνδυασμό μας και την παράταξη “Επιμελητηριακό Άλμα” είναι μια αυτονόητη επιλογή που θα γίνει πράξη για πρώτη φορά στα  επιμελητηριακά χρονικά φέρνοντας νέα ήθη και πρακτικές ανάμεσα στα μέλη και την διοίκηση.

10. Ο επιμελητηριακός φορέας της οικονομίας, θα είναι μπροστάρης, για όλα τα προβλήματα και με κοινές δράσεις με τους εκπροσώπους  των δύο κυττάρων της οικονομικής ζωής της ΒΙΠΕ και του συνδέσμου ΦΟΙΝΙΚΙΑΣ ΜΑΛΑΔΩΝ θα

συμμετέχει ενεργά και συνεχώς σε όλες τις εξελίξεις που έχουν άμεση σχέση με το εμπορικό λιμάνι και τα τεράστια προβλήματα του.

11. Ο φορέας οφείλει και πρέπει άμεσα να ανοίξει σ’ όλες τις πτυχές και σε όλο το εύρος, το τεράστιο θέμα των Τραπεζών. Το φάσμα του προβλήματος όλο και μεγαλώνει, χωρίς να αφήνει περιθώρια για αναμονή ή περαιτέρω αδιαφορία.  Αν θέλουμε να ελπίζουμε σε πραγματικό περιβάλλον στήριξης των επιχειρήσεων πρέπει ομαδικά να δράσουμε για να κερδίσουμε τα απο τελέσματα που επιθυμούμε.

Συνεχής Ενημέρωση για Νομοθεσία: Η συνεχής ενημέρωση για τη νομοθεσία είναι ζωτικής σημασίας για τα μέλη ενός εμπορικού επιμελη τηρίου, καθώς οι νόμοι και οι κανονισμοί επηρεάζουν άμεσα τη λειτουργία και την ανάπτυξή τους. Τρόποι επίτευξης: Δημιουργία Εξειδικευμένης Ομάδας Νομικών Συμβούλων

Δημιουργία Ψηφιακής Πλατφόρμας Ενημέρωσης.

12. Ενίσχυση της Ψηφιακής Παρουσίας και Υποδομών

Αναβάθμιση της Ιστοσελίδας με διαδραστικές εφαρμογές

Ψηφιοποίηση των Υπηρεσιών:

Εφαρμογή για Κινητά (το επιμελητήριο μου)

Ανάπτυξη εφαρμογής  για το εμπορικό επιμελητήριο μπορεί να προσφέρει άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες και τις πληροφορίες που  παρέχει, βελτιώνοντας τη συμμετοχή και την ικανότητα των μελών:

• Πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο.

• Προσωποποιημένη πρόσβαση.

• Εργαλεία Δικτύωσης.

• Προσβασιμότητα.

Ενημερώσεις και Ανακοινώσεις, με Push notifications με:

• Ημερολόγιο Εκδηλώσεων

• Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες και Υποβολές

Αυτές οι δράσεις θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα του επιμελητηρίου, ενισχύοντας την εξυπηρέτηση και τη διασύνδεση των μελών  του.

Στήριξη και Προώθηση των Τοπικών Επιχειρήσεων

Η στήριξη και η προώθηση των τοπικών επιχειρήσεων είναι σημαντική για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και την ενίσχυση της  κοινότητας. Το εμπορικό επιμελητήριο μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο σε αυτόν τον τομέα, χρησιμοποιώντας μια ποικιλία  στρατηγικών και εργαλείων.

13. Ανάπτυξη Καινοτόμων Πρωτοβουλιών

Συνεργασία με Πανεπιστήμια και Τεχνολογικά Κέντρα & Ενίσχυση Startups

14. Εκπαίδευση και Ανάπτυξη Δεξιοτήτων

Οργάνωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.

Συνεχής Ενημέρωση για Νομοθεσία.

Εκπαίδευση στο e-Commerce.

Εκπαίδευση Μόνιμων Στελεχών

Ενημέρωση για Νέα Προγράμματα

Έρευνα Προγραμμάτων Χρηματοδότησης

Η έρευνα προγραμμάτων χρηματοδότησης από τα εμπορικά επιμελητήρια είναι μια κρίσιμη διαδικασία για την υποστήριξη των τοπικών  προϊόντων και την προώθηση της οικονομικής ανάπτυξης.

Για παράδειγμα το επιμελητήριο θα μπορούσε να προχωρήσει :

• Στη διοργάνωση Σεμιναρίων για Χρηματοδοτικά Προγράμματα

• Σε ατομικές Συνεδρίες Συμβουλευτικής με συνεργαζόμενες εταιρείες συμβούλων

• Σε σεμινάρια και Εκδηλώσεις

Τα σεμινάρια και οι εκδηλώσεις είναι κρίσιμες για την ενημέρωση και την εκπαίδευση των τοπικών επιχειρήσεων σχετικά με χρηματοδοτι κά εργαλεία και προγράμματα τα οποία ενδεχομένως να τους αφορούν και θα συμβάλλουν στην επιπλέον ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους.

Επίσης,

Στη Δημιουργία ομάδας εμπειρογνωμόνων αναπτυξιακών θεμάτων:

Η δημιουργία ομάδας εμπειρογνωμόνων αναπτυξιακών θεμάτων σε εμπορικά επιμελητήρια είναι μια στρατηγική πρωτοβουλία που μπορεί  να ενισχύσει τη συμβουλευτική υποστήριξη και την καινοτομία για τις τοπικές επιχειρήσεις και αποτελεί επιτακτική ανάγκη για την υποστή ριξη των τοπικών προϊόντων και την προώθηση της οικονομικής ανάπτυξης, προς την κατεύθυνση του περιβάλλοντος και της τεχνολογίας.  Παραδείγματος χάριν ως ενδιάμεσος φορέας η ομάδα, θα δύναται να παρέχει Στρατηγικές Συστάσεις προς την Τοπική Διοίκηση έπειτα από  την αλληλεπίδραση με τους τοπικούς επιχειρηματίες.

15. Διεθνής Δικτύωση και Προώθηση Εξαγωγών &  Αξιοποίηση Ευρωπαϊκών και Εθνικών Προγραμμάτων Χρηματοδότησης

Με Διοργάνωση Επιχειρηματικών Αποστολών.

Με Πληροφόρηση για Χρηματοδοτικά Εργαλεία από μόνιμο στέλεχος του επιμελητηρίου.

Με την Δημιουργία ομάδας εμπειρογνωμόνων αναπτυξιακών θεμάτων.

Η διεθνής δικτύωση και η προώθηση των εξαγωγών αποτελούν κρίσιμες στρατηγικές για το επιμελητήριο, έτσι ώστε να υποστηριχθούν οι  τοπικές επιχειρήσεις στην επέκτασή τους σε διεθνείς αγορές. Αυτό δύναται να επιτευχθεί μέσω:

Προώθηση Εξαγωγών:  Η προώθηση των εξαγωγών από εμπορικά επιμελητήρια είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των τοπικών  χωρών και την ενίσχυση της εθνικής οικονομίας.

Όπως:

• Διοργάνωση Εκθέσεων και B2B Συναντήσεων

• Παροχή Πληροφοριών για Διεθνείς Αγορές

• Δημιουργία Δικτύων και Συνεργασιών

• Συμμετοχή σε Διεθνείς Εκθέσεις

• Εκπαίδευση και Σεμινάρια

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Μανώλης Κουμαντάκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο. Ειναι απόφοιτος της Ανωτάτης Βιομηχανικής Σχολής της Θεσσαλονίκης.  Ειναι πατέρας δύο ανδρών που συνεχίζουν εξελικτικά την οικογενειακή  παράδοση στον επιχειρείν.

Ως οικονομολόγος και επιχειρηματίας εδω και τέσσερις δεκαετίες διευθύνει  με επιτυχία την οικογενειακή επιχείρηση «Ξυλεία ΚΟΥΜΑΝΤΑΚΗΣ» που έχει  εδρα στην περιοχή της Φοινικιάς του Ηρακλείου.

Μια ομολογουμένως δύσκολη για τους επιχειρηματίες περιοχή, για την οποία  δεν έπαψε ποτέ να διεκδικεί και να αγωνίζεται.

Από πολύ νωρίς ασχολήθηκε με τα κοινά και τον συνδικαλισμό στους κλάδους  που υπηρετεί. Υπηρέτησε με επιτυχία τον επιμελητηριακό θεσμό στο Ηράκλειο  σε μια περίοδο που ο συγεκριμένος φορέας διέγραφε λαμπρή πορεία.

Τα τελευταία χρόνια διετέλεσε πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου,  με σημαντικές επιτυχίες για τον κλάδο και το οικονομικό κύκλωμα αλλά και  αναγνώριση τόσο από από τους τοπικούς φορείς, όσο και το οικονομικό και  επιχειρηματικό περιβάλλον.

Είναι ως και σήμερα, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης,  σε μια άκρως απαιτητική περίοδο για την ελληνική οικονομία και την τοπική  επιχειρηματικότητα.

Ως ένας γνήσιος μαχητικός και δημιουργικός άνθρωπος που αγαπά τον τόπο του  και τους ανθρώπους που δοκιμάζονται στον επιχειρηματικό στίβο, διεκδικεί  σήμερα με τους συνεργάτες του την διοίκηση του Επιμελητηρίου Ηρακλείου στις  κρίσιμες για τον φορέα, εκλογές του Νοεμβρίου 2024.

in_article_2_mobile

Δημοφιλή

Σχετικά άρθρα