Διανομέας έγινε viral γιατί αρνήθηκε να παραδώσει τις παραγγελίες πελατών που δεν έδωσαν φιλοδώρημα

Πρέπει να διαβάσετε

Η απόφαση του υπαλλήλου να μην παραδώσει τις παραγγελίες των πελατών που δεν έδωσαν φιλοδώρημα έχει διχάσει τον κόσμο του διαδικτύου.

Η τάση του «no tip, no trip» μεταξύ των υπαλλήλων διανομής φαγητού στο TikTok συνεχίζει να αυξάνεται, καθώς συχνά υπενθυμίζουν στους θεατές ότι για να παραδοθεί η παραγγελία τους, πρέπει να τους δώσουν φιλοδώρημα.

Ο διανομέας μοιράστηκε ένα κλιπ 12 δευτερολέπτων στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, που δείχνει αρκετές σακούλες με παραγγελίες να βρίσκονται στο ράφι. Ο υπάλληλος φέρεται να μην ήθελε να τις παραλάβει, επειδή δεν είχε φιλοδώρημα για τις παραγγελίες.

@doortrashfranco #doordash #OpenForDelivery #doortrash #notipnotrip #trashbag #doordashdriver #doordashertips #doordashdelivery #notipstoday #donttipdonttrip #doordashfail #doordasher #doordashlife #notipnotipmandatory #doordashbts ♬ original sound – TheMotorcycleDasher

«Κοιτάξτε όλες αυτές τις παραγγελίες», είπε ο Φράνκο στο βίντεο, το οποίο έχει συγκεντρώσει πάνω από 108.000 προβολές. «Χωρίς φιλοδώρημα, δεν έρχεται το φαγητό».

Οι χρήστες του TikTok είχαν ποικίλες αντιδράσεις στα σχόλια, με ορισμένους να συμφωνούν με τον Φράνκο , λέγοντας ότι το φιλοδώρημα είναι απαραίτητο όταν παραγγέλνεις από εφαρμογές παράδοσης φαγητού.

«Πάντα δίνω καλό φιλοδώρημα στον διανομέα. Με αυτό τον τρόπο παίρνω τις παραγγελίες μου εγκαίρως», σχολίασε ένας χρήστης

«Η κόρη μου εργάζεται για την DoorDash και πληρώνεται περίπου δύο δολάρια την ώρα, οπότε ο μισθός της βασίζεται στα φιλοδωρήματα. Επίσης, βαθμολογήστε τον οδηγό σας αν μπορείτε», μοιράστηκε κάποιος άλλος.

 

Πηγήgazzetta.gr

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα