Κοντά στους πελάτες της και το καλοκαίρι παραμένει η ΔΕΗ, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή της.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «κατανοώντας τις ιδιαίτερα αυξημένες ενεργειακές ανάγκες της θερινής περιόδου», διατηρεί την έκπτωση 8% για τις καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh για τους οικιακούς πελάτες έως τις 30/9/20.
Την ίδια ώρα, στηρίζει την επανεκκίνηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ενισχύοντας την προσπάθεια να ψηφιοποιήσουν περαιτέρω τις δραστηριότητές τους και προσφέρει έκπτωση €5 (ή €2,5 μηνιαίως) στους λογαριασμούς e-bill για όλους τους πελάτες, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν να εγγραφούν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό.
Η ΔΕΗ ανακοίνωσε επίσης πως θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τις επιλογές και τα προϊόντα που προσφέρει στους πελάτες της και στο αμέσως επόμενο διάστημα, διευρύνοντας το εμπορικό της χαρτοφυλάκιο, ενώ παράλληλα βελτιώνει τις υπηρεσίες της και τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης.
Σε αυτό το πλαίσιο:
Έχει ήδη αναβαθμίσει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11770, το οποίο λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο από τις 7 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
Δίνει τη δυνατότητα τηλεφωνικής πληρωμής στο 11770 09:00π.μ.-17:00μ.μ. και ηλεκτρονικής πληρωμής 24/7 στο www.dei.gr χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια.
Παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικού συμβολαίου μέσω της υπηρεσίας e-contract για νέες συνδέσεις, αλλαγή στοιχείων συμβολαίου κλπ. από το σπίτι.
Εξυπηρετεί μέσω Facebook, ενώ έχει θέσει σε λειτουργία και την Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό. Πρόκειται για την εφαρμογή, που απαντά σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών άμεσα μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr και μέσω messenger.
Από τις 15/06/20 λειτουργεί τρία κεντρικά της καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Αριστείδου, Ομόνοια, Τσιμισκή) με διευρυμένο ωράριο 07:30 π.μ-20:00 μ.μ.
Στα ανωτέρω τρία καταστήματα δίνεται η δυνατότητα για εξυπηρέτηση μέσω ραντεβού από τις 08:00 π.μ.-19:30 μ.μ., το οποίο μπορεί να κλείσει ο πελάτης ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή τηλεφωνικά στο 11770.
Η ΔΕΗ μιλά για πολύ θετική ανταπόκριση των πελατών στις νέες αυτές υπηρεσίες και διαβεβαιώνει ότι συνεχίζει να εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της βάζοντας στο επίκεντρο τον πελάτη.
Πηγή: iefimerida.gr