Όπως δήλωσε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος των Σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης στην εκπομπή της Σώτιας Πεντεδήμου στον ΣΚΑΪ Κρήτης, «προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στα νέα μέτρα». Όπως η ίδια διαπιστώνει τα νέα μέτρα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και το μόνο που μένει είναι να τα τηρήσουμε όλοι.
Σε ότι αφορά τα νέα μέτρα με τον έλεγχο της εισόδου των πελατών στα σούπερ μάρκετ, τηρούνται όλα τα μέτρα σύμφωνα με τις οδηγίες . Μπροστά στην είσοδο των καταστημάτων υπάρχει κάποιος που θα δίνει μια κάρτα εισόδου σε κάθε πελάτη. Η κάρτα θα είναι αριθμημένη ,έχει γίνει η διαίρεση των τετραγωνικών του μαγαζιού με τον αριθμό 10, που είναι ο ελάχιστος αριθμός τετραγωνικών ανά πελάτη.
Για ένα κατάστημα 1000μ2, για παράδειγμα, θα μπορούν να βρίσκονται μέσα 100 πελάτες που είναι και ο μέγιστος αριθμός. Ο πελάτης εξερχόμενος από το κατάστημα θα αφήνει την κάρτα για τον επόμενο.
Όλα τα καταστήματα έχουν εξοπλιστεί με αντισηπτικά στην είσοδο, αλλά και γάντια για όποιον θέλει. Το προσωπικό φοράει γάντια σε όλα τα τμήματα, ενώ γίνονται προληπτικές απολυμάνσεις μετά το πέρας της λειτουργίας των καταστημάτων το οποίο είναι απόλυτα ασφαλές για τα τρόφιμα.
Μάλιστα από σήμερα ξεκινάει η τοποθέτηση πλεξιγκλάς στα ταμεία έτσι ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερο η άμεση επαφή μεταξύ ταμείων και πελατών.
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, τονίζει η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, Χριστίνα Χαλκιαδάκη, καθώς τα τετραγωνικά των καταστημάτων επαρκούν προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο, αρκεί όπως τονίζει να έρχονται ένας-ένας να ψωνίζει από κάθε νοικοκυριό.
Η αυξημένη κίνηση και προσέλευση στα σούπερ μάρκετ, τις πρωινές ώρες, οφείλεται στην επιλογή των ευπαθών ομάδων κυρίως, να κάνουν τα ψώνια τους ώρες που συνήθως δεν ήταν και τόσο δημοφιλείς. Ωστόσο, αυτό που παρατηρεί η κα. Χαλκιαδάκη είναι η μεταστροφή των πελατών στον τρόπο που ψωνίζουν πλέον, ήδη από το Σάββατο. Δεν υπάρχει αυτός ο πανικός και η ανάγκη για «στοκάρισμα», αλλά ο κόσμος ψωνίζει λογικά. Για τις καθημερινές του ανάγκες.
Όπως τόνισε και η ίδια αυτές τις ημέρες κάνουν και μια προσπάθεια για κατ’ οίκον παράδοση, αλλά μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που έχουν να κάνουν και με ευπαθείς ομάδες. «Δεν υπάρχει οργανωμένο δίκτυο παράδοσης στο σπίτι, ωστόσο δειλά-δειλά γίνονται κάποιες προσπάθειες».
Τέλος ξεκαθάρισε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει λόγος για διεύρυνση του ωραρίου, αν και αυτή η απόφαση είναι δουλειά του Υπουργείου που περιμένει να δει αν θα ομαλοποιηθούν οι αγορές του καταναλωτικού κοινού. Ενώ ήδη έχει ξεκινήσει μια δέσμη μέτρων για την ενίσχυση του προσωπικού με νέες προσλήψεις, αλλά και αντικατάσταση προσωπικού που νοσεί ή ανήκει σε ευπαθή ομάδα και μένει σπίτι του.