Black Friday σήμερα και η κίνηση στην αγορά του Ηρακλείου είναι ικανοποιητική, με τα καταστήματα της πόλης να κάνουν προσφορές σε όλα τα είδη.
«Είναι ένας θεσμός που περιμέναμε και εμείς και οι καταναλωτές και φέτος», ανέφερε ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου Αλέξανδρος Χουστουλάκης μιλώντας στον ΣΚΑΪ Κρήτης 92,1 και την «Πυξίδα» του Κώστα Συλιγάρδου, σημειώνοντας πως πολλοί ήταν εκείνοι που τις προηγούμενες ημέρες είχαν βρεθεί στο κέντρο της πόλης για να «τσεκάρουν» τις τιμές σε προϊόντα που ενδιαφέρονταν να αγοράσουν.
Ωστόσο ο κ. Χουστουλάκης σημείωσε πως δεν παρατηρήθηκαν ουρές ούτε συνωστισμός στα καταστήματα, με την BLack Friday να χαρακτηρίζεται απλά μια καλή μέρα για τις επιχειρήσεις της πόλης. «Δεν είναι αυτό που περιμέναμε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Καταφέρναμε σε πολύ υψηλό επίπεδο να έχουμε αρκετά καλές τιμές. Αναγνωρίστηκε αυτό. Το θέμα όμως είναι ότι υπάρχουν και τα άλλα «βαρίδια» που έχουμε φέτος, με την ενέργεια, τα καύσιμα και τα τρόφιμα, που έχουν επηρεάσει τον κόσμο», τόνισε.
Ο ίδιος κάλεσε του καταναλωτές να κάνουν συμφέρουσες αγορές λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τόσο την τιμή όσο και την ποιότητα των προϊόντων. «Όταν βλέπουν προϊόν που είναι στην τιμή που πρέπει και στην ποιότητα που πρέπει να το προμηθεύονται. Ούτε να δελεάζονται από τις τεράστιες εκπτώσεις, να κάνουν συμφέρουσες αγορές», σημείωσε.
«Το μέλλον είναι στο ηλεκτρονικό εμπόριο»
Αναφορικά με την μεγάλη άνοδο που σημειώνει τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο και κατά πόσο αυτό έχει επηρεάσει τους τζίρους των φυσικών καταστημάτων ο κ. Χουστουλάκης σημείωσε πως οι έμποροι «οφείλουν να αδράττουν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται» και πρόσθεσε πως ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης έχει καλέσει του επιχειρηματίες να «ανοίξουν» και ηλεκτρονικά καταστήματα.
«Την περίοδο της πανδημίας όσοι δεν είχαν ηλεκτρονικά καταστήματα υπέστησαν ζημιά, ενώ οι μεγάλες εταιρείες που είχαν ήδη τέτοια οργάνωση είχαν μια τεράστια αύξηση τζίρου και επεκτάθηκαν», σχολίασε.
Ωστόσο σύμφωνα με τον κ. Χουστουλάκη, οι απάτες που σημειώνονται το τελευταίο διάστημα μέσω ηλεκτρονικών αγορών, έδωσαν το προβάδισμα σε επιχειρήσεις που έχουν τόσο φυσικά καταστήματα όσο και ηλεκτρονικά, καθώς δίνουν μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας στους καταναλωτές.
«Όσες επιχειρήσεις κατάφεραν και δημιούργησαν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το διάστημα αυτό, νομίζω ότι πηγαίνουν αρκετά καλά. Η πορεία δείχνει ότι το μέλλον είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, διότι και οι ώρες του καταναλωτή που μπορεί να διαθέσει για να βρεθεί σε ένα κατάστημα είναι λίγες», δήλωσε.