Πραγματικότητα και στην Ελλάδα είναι πλέον οι εικόνες από την Ισπανία, όπου έκαναν την εμφάνισή τους στα ράφια των σούπερ μάρκετ αντικλεπτικά στις φιάλες του ελαιολάδου.
Συσκευασίες του ενός και των τεσσάρων λίτρων, φυλάσσονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ με την τοποθέτηση αντικλεπτικού μηχανισμού, καθώς πλέον η τιμή του υγρού χρυσού χτυπάει «κόκκινο».
Λιγότερο λάδι στο φαγητό ακόμη και καθόλου στη σαλάτα, μικρότερες συσκευασίες είναι ορισμένες από τις αλλαγές των καταναλωτών για να αντιμετωπίσουν το ράλι ανόδου στην τιμή του ελαιόλαδου. Από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές αναζητούν την καλύτερη προσφορά προκειμένου να αγοράσουν ελαιόλαδο.
Οι περισσότεροι προτιμούν τις μικρές συσκευασίες για να εξοικονομήσουν χρήματα.