Αλλάζουν τα αεροπορικά ταξίδια το 2023

Πρέπει να διαβάσετε

Η ανάκαμψη των ταξιδιών συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό παγκοσμίως, ωστόσο λαμβάνουν χώρα αλλαγές που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι επαγγελματίες ταξιδεύουν στο πλαίσιο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους.

Από την πρώτη αεροπορική εταιρεία που πέταξε εμπορική επιβατική πτήση χρησιμοποιώντας 100% αειφόρο αεροπορικό καύσιμο το 2021, έως τις επενδύσεις σε ηλεκτρικά ιπτάμενα ταξί, οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξέλιξης και της καινοτομίας στα αεροπορικά ταξίδια.

Για παράδειγμα, η United Airlines δια του εκπροσώπου της, κ. Bob Schumacher, Διευθυντή Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, Ισραήλ και Off-line Πωλήσεων, εντόπισε τις βασικές τάσεις που πρέπει να παρακολουθήσουν το 2023 οι επιχειρήσεις στις οποίες τα αεροπορικά ταξίδια είναι απαραίτητο εργαλείο δουλειάς και περιλαμβάνονται σε έρευνα της CWT.

1) Τα «εναλλακτικά» αεροδρόμια γίνονται δημοφιλή

Πριν από 10 χρόνια, η ιδέα του να μπορεί κανείς να πετάξει από αεροδρόμια εκτός των κύριων κόμβων των πόλεων και να απολαμβάνει την ίδια ή και καλύτερη άνεση και εξυπηρέτηση, θα ήταν σχεδόν αδιανόητη, όμως σήμερα, η ικανοποίηση των προσδοκιών αυτών, είναι πιο κοντά από ποτέ.

Στα επόμενα 20 χρόνια, η ζήτηση επιβατών για αεροπορικά ταξίδια προβλέπεται να διπλασιαστεί. Η IATA αναμένει ότι το 2036 θα ταξιδέψουν 7,8 δισ. επιβάτες, δηλαδή σχεδόν οι διπλάσιοι των 4 δισ. αεροπορικών ταξιδιωτών που αναμένεται να πετάξουν φέτος. Ήδη, τα κύρια αεροδρόμια των ΗΠΑ, έχουν μπλοκάρει από την ταξιδιωτική κίνηση, σύμφωνα με τον κ. Schumacher. Συνεπώς, σήμερα που η κίνηση έχει επιστρέψει, τα αεροδρόμια θέλουν να διασφαλίσουν ότι θα προσφέρουν στους επιβάτες μία αξέχαστη εμπειρία.

Στην περιοχή της Νέας Υόρκης, για παράδειγμα, ο τερματικός σταθμός Α του αεροδρομίου του Newark, είναι η τελευταία από μια σειρά αναβαθμίσεων πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων στα 3 κύρια αεροδρόμια της πόλης, JFK, LaGuardia και Newark.

Η United Airlines σχεδιάζει να επεκτείνει το αποτύπωμά της σε 15 πύλες, ή σχεδόν τις μισές από τις 33 πύλες στη νέα εγκατάσταση των 2,7 δισ. δολ.

Ο κόμβος της United New York/Newark είναι η μεγαλύτερη υπερατλαντική πύλη της αεροπορικής εταιρείας, με την προσθήκη και 5 νέων ευρωπαϊκών προορισμών τη θερινή περίοδο του 2022.

Το καλοκαίρι του 2023, η United θα πραγματοποιεί σχεδόν 450 καθημερινές πτήσεις προς 155 προορισμούς σε 46 χώρες από τη Νέα Υόρκη/ Newark. Αρχικά, το JFK θεωρήθηκε ως η πύλη της Νέας Υόρκης, αλλά τα Newark και LaGuardia κερδίζουν έδαφος και είναι εξίσου καλά συνδεδεμένα.

Το 2020, το JFK είχε 8,3 εκατ.  επιβάτες και το Newark είχε 7,9 εκατ., βρίσκονταν δηλαδή πολύ κοντά. Το New York/Newark βρίσκεται απέναντι από τη γέφυρα στο Νιου Τζέρσεϊ, αλλά η γειτνίασή του με το σταθμό Penn στο κέντρο του Μανχάταν είναι καλύτερη από τα άλλα 2 αεροδρόμια. Έτσι, μετά την αποβίβαση, ο επιβάτης βρίσκεται στο κέντρο της πόλης σε 30 λεπτά. Εξάλλου ο ταξιδιώτης αναζητά την ευκολία και όσο λιγότερη είναι η ταλαιπωρία, τόσο το καλύτερο. Και, καθώς η ζήτηση επιβατών αναμένεται να διπλασιαστεί, όπως και οι ταξιδιώτες που αναζητούν εναλλακτικές διαδρομές, είναι πιθανό να σημειωθεί μεγαλύτερη ζήτηση για εναλλακτικά αεροδρόμια σε άλλες μεγάλες πόλεις του κόσμου, σχολιάζει ο κ. Schumacher.

2) Κορυφαία προτεραιότητα τα πιο πράσινα αεροπορικά ταξίδια

Ο τομέας των ταξιδιών αντιπροσωπεύει περίπου το 8% των παγκόσμιων εκπομπών άνθρακα. Συμβαίνουν πολλά για τη μείωση αυτών των εκπομπών όπως η εισαγωγή πιο βιώσιμων αεροσκαφών και καυσίμων, η δέσμευση άνθρακα και η πράσινη πιστοποίηση, διαπιστώνει ο κ. Schumacher.

‘Ηδη, η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε επένδυση 15 εκατ. δολαρίων στην Eve Air Mobility και μια συμφωνία αγοράς υπό όρους για 200 τετραθέσια ηλεκτρικά αεροσκάφη με option συν 200, αναμένοντας τις πρώτες παραδόσεις από το 2026. Εκτός από τα ηλεκτρικά αεροσκάφη, εξετάζει τη δέσμευση και αποθήκευση άνθρακα και επενδύει σε ευκαιρίες εμπορικών πτήσεων υδρογόνου και, σύμφωνα με τον κ. Schumacher, όλες αυτές οι εμβρυϊκές πρωτοβουλίες, απαιτούν σοβαρές επενδύσεις.

3) Το ταξίδι θα γίνει πιο εύκολο

Το άγχος των αναμονών και των καθυστερήσεων, αναμένεται να μειωθεί δραματικά. Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα επιβατών της IATA το 2021, διαπιστώθηκε ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της τάξης του 73% των επιβατών, είναι πρόθυμο να μοιραστεί τα βιομετρικά του δεδομένα για να βελτιώσει τις διαδικασίες του αεροδρομίου, ποσοστό που το 2019 ήταν μόλις 46%.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι έμαθαν ότι όσο λιγότερα σημεία επαφής υπάρχουν στη ζωή τους, τόσο το καλύτερο. Επίσης, οι ταξιδιώτες έμαθαν ότι υπάρχουν μέρη της διαδικασίας του ταξιδιού που απλά δεν χρειάζονται ανθρώπινη διεπαφή, κάτι το οποίο θα εξακολουθήσει να συμβαίνει στις διαδικασίες του αεροδρομίου με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Πηγήnewmoney.gr

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα