«Κυνήγι» προσφορών, επισκέψεις σε παραπάνω από ένα σούπερ μάρκετ για την εύρεση καλύτερων τιμών, «στροφή» στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και σίγουρα, πιο μειωμένα καρότσια και καλάθια, είναι το σκηνικό για τους καταναλωτές που τα τελευταία τρία χρόνια έχουν αλλάξει συνήθειες εν μέσω ακρίβειας.
Και μπορεί το Υπουργείο Ανάπτυξης να έχει προχωρήσει στη μείωση τιμών από 5% έως 24% σε περισσότερους από 600 κωδικούς προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ, η διαφορά όμως για το τελικό ποσό που δίνουν οι καταναλωτές στο ταμείο δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη μείωση.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην Τηλεόραση CRETA και την εκπομπή UPDATE με την Σώτια Πεντεδήμου, ο Απόστολος Πεταλάς, Γενικός Διευθυντής Ένωσης Super Market, αυξήσεις «προ των πυλών» βρίσκονται για τις τιμές στον καφέ, στο κακάο, στα σοκολατοειδή, εξαιτίας της μειωμένης παραγωγής λόγω κλιματικής αλλαγής αλλά και στους χυμούς.
Ο Πρόεδρος του Επιστημονικού Σωματείου Logistics Κρήτης Νεκτάριος Κανακαράκης, μιλώντας στο UPDATE, ανέφερε πως στα καλά νέα για τους καταναλωτές είναι η μείωση της τιμής του ελαιολάδου που καταγράφεται ήδη στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Πάντως και οι δύο εκτιμούν πως ενόψει εορτών οι προσφορές στα σούπερ μάρκετ θα αυξηθούν και θα αφορούν κυρίως προϊόντα που «πρωταγωνιστούν» στο εορταστικό τραπέζι, ενώ θα τεθούν σε ισχύ και τα εορταστικά καλάθια.
Την ίδια στιγμή, κλιμάκια συνεχίζουν τους ελέγχους στα σούπερ μάρκετ, προκειμένου να διαπιστωθεί αν οι εκπτώσεις και οι μειωμένες τιμές είναι πραγματικές αλλά και για την πάταξη της αισχροκέρδειας.