Αισιοδοξία υπάρχει στην τουριστική οικογένεια στη γερμανική αγορά, για το 2023, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας που διεξήγαγε η γερμανική ιστοσελίδα reisevor9.
Περίπου τα δύο τρίτα των συμμετεχόντων στην έρευνα εμφανίζονται πολύ αισιόδοξοι ή κυρίως αισιόδοξοι για το επόμενο έτος. Το κλίμα μεταξύ των εργαζομένων στον τομέα του tour operating είναι ακόμη πιο θετικό από ό,τι στις επιχειρήσεις πωλήσεων. Ενώ, η διάθεση στον ξενοδοχειακό κλάδο είναι κάπως πιο συγκρατημένη.
Το 62% των ερωτηθέντων αντιπροσώπων πωλήσεων τουριστικών γραφείων είναι θετικοί για το επόμενο έτος. Μεταξύ των τουριστικών πρακτόρων, τα τρία τέταρτα των συμμετεχόντων στην έρευνα αναμένουν μια καλή επιχειρηματική δραστηριότητα το 2023. Από την πλευρά των ξενοδοχοϋπαλλήλων, λίγο περισσότεροι από τους μισούς είναι αισιόδοξοι, ενώ οι υπόλοιποι ερωτηθέντες παραμένουν επιφυλακτικοί.
Ωστόσο, αρκετοί από τους συμμετέχοντες στην έρευνα δεν πιστεύουν ότι το επόμενο έτος θα σημειωθεί σίγουρη επιτυχία όσον αφορά τη ζήτηση, όπως δείχνουν πολλά σχόλια.
Οι υψηλότερες τιμές, τόσο στα ταξίδια, όσο και στην καθημερινότητα, είναι πιθανό να προκαλέσουν προβλήματα σε ένα μέρος του γερμανικού πληθυσμού, όπως πιστεύουν πολλοί καταναλωτές.
Πιο αισιόδοξα είναι τα μηνύματα από το τμήμα του πολυτελούς τουρισμού. Μπορεί οι ειδικοί του τουρισμού να αναμένουν λιγότερους επισκέπτες, παρά τη συνεχιζόμενη επιθυμία για ταξίδια, ωστόσο, οι υψηλότερες μέσες τιμές των πωλήσεων θα μπορούσαν να αντισταθμίσουν αυτό το έλλειμμα, όπως πιστεύουν πολλοί.
Στην έρευνα της γερμανικής, τουριστικής ιστοσελίδας συμμετείχαν περίπου 350 επαγγελματίες από τον ευρύ χώρο του τουρισμού.