Ευημερία και premium εμπειρίες αναζητούν οι τουρίστες στα αεροπορικά ταξίδια, όπως αποκαλύπτει μελέτη από το Διεθνές Συμβούλιο Αεροδρομίων (ACI World).
Η μελέτη περιγράφει τις βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών.
Τα ευρήματα σηματοδοτούν μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο τα αεροδρόμια πρέπει να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες που έχουν οι επιβάτες.
Ανθεκτικές ταξιδιωτικές προθέσεις
Παρά τις οικονομικές αβεβαιότητες, το 67% σχεδιάζει να ταξιδεύει τόσο συχνά ή συχνότερα το 2024 από ό,τι το 2023, αντανακλώντας τον διαρκή ενθουσιασμό για τα αεροπορικά ταξίδια.
Οι τουρίστες σχεδιάζουν επίσης ταξίδια εκ των προτέρων, γεγονός που δείχνει αυξανόμενη εμπιστοσύνη στην ανάκαμψη του κλάδου.
Ταξίδια με επίκεντρο την ευημερία
Η ευημερία των καταναλωτών έχει αναδειχθεί ως προτεραιότητα, με τους ταξιδιώτες να αναζητούν ευχάριστες εμπειρίες χωρίς άγχος.
Ενώ τα δύο τρίτα αισθάνονται θετικά για το επόμενο ταξίδι τους στο αεροδρόμιο, το ένα τρίτο τονίζει την ανάγκη για περιβάλλοντα εστιασμένα στην ευεξία για την ενίσχυση της συνολικής ικανοποίησης.
Βελτίωση του άγχους πριν από την επιβίβαση
Το πιο αγχωτικό μέρος του ταξιδιού εμφανίζεται πριν από την επιβίβαση, υπογραμμίζοντας τις ευκαιρίες βελτίωσης της εμπειρίας των επιβατών μέσω καλύτερων εγκαταστάσεων για ψώνια και φαγητό, ειδικά όταν οι ταξιδιώτες βρίσκονται σε πιο θετική συναισθηματική κατάσταση.
Απρόσκοπτα, αυτοματοποιημένα ταξίδια
Η τεχνολογία αναδιαμορφώνει τις προσδοκίες των ταξιδιωτών, με το 78% των ερωτηθέντων να εκδηλώνουν ενδιαφέρον για επιλογές «έτοιμης πτήσης», όπως το απομακρυσμένο check-in και η προκαταρκτική εκκαθάριση.
Ο εξορθολογισμός των διαδικασιών μέσω λύσεων με δυνατότητα τεχνολογίας αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα.
Ευελιξία κοινής χρήσης δεδομένων
Ενώ οι ταξιδιώτες είναι ανοιχτοί στην κοινή χρήση προσωπικών δεδομένων για να βελτιώσουν την εμπειρία τους, ο κλάδος πρέπει να δώσει προτεραιότητα στη διαφάνεια και να προσφέρει ευελιξία στην επιλογή ποιες πληροφορίες θα μοιραστούν και με ποιον.
Ζήτηση για premium εμπειρίες
Η αύξηση του ενδιαφέροντος για ταχύτερα check-in, αποκλειστικά σαλόνια και εξατομικευμένες υπηρεσίες υπογραμμίζει την αυξανόμενη ελκυστικότητα των premium και εξατομικευμένων προσφορών.
Ηθικές και βιώσιμες επιλογές
Ο συνειδητός καταναλωτισμός επηρεάζει τις προτιμήσεις λιανικής πώλησης στα αεροδρόμια. Οι νεότεροι ταξιδιώτες, ειδικότερα, έλκονται από φιλικές προς το περιβάλλον και ηθικές μάρκες, ενθαρρύνοντας τα αεροδρόμια να δώσουν προτεραιότητα στις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας.